7 Temmuz 2008 Pazartesi

Merhaba
İlk defa 3 arkadaş kamp yapmaya karar verdik ve internetten araştırdık ama capingler hakkında pek fazla inandırıcı görsel bulamadık, ya Allah dedik ve erikli - danişment orman kampına gittik gözü kapalı, resimlerini ve birkaç bilgi aktarıyorum ki kamp yapmak, fikir edinmek isteyenler yüce googleda bir kaç görsel bulabilmek için parçalamasınlar kendilerini bizim gibi :) ...

danişment orman kampı için istanbul - tekirdağ - keşandan sonra küçükbir erikli tabeası görüyoruz...

biz 20-06-2008 cuma akşamı istanbuldan yola koyulduk 20:00 gibi gece 23:00 gibi kampa vardık.
Danişment orman kampı biz gittiğimizde yeni yeni sezonu açıyordu. ihale varmış sanırım yeni bitmiş.
ilk defa kap yapan biri olarak kamp gerçekten çok güzel, kamp içindeki markette ihtiyacınız olabilecek herşey mevcut, yicek içicek,
kampa gelmeden önce bir market var oradanda ihtiyacınız olan herşeyi temin edebilirsiniz fiyatlar çok uygun. içkiden yeme içmeye oltaya kadar ne ararsanız var,

kamp geceliği 15ytl sadece yer parası, kişi başı değil! iki gece kaldık 30 ytl verdik...
duşu tuvaleti gazinosu restoranı herşeyi var ve gerçekten çok temiz...

yanlız pazar sabahı sabah 6 da bağarıp çağırıp voleybol oynayan dengesizler olabilir, ve pazar günleri biraz kalabalık oluyor.

haydaaa dedi ki...

evet danısment guzl bı kamp yerıdır.temmuz ortaları cıvıl cıvıl olur.6 senedır gıderımoraya.kamp alanıda elektııkte mevcuttur.karanlıkta kalmassınız herkese tavsıye eerım.ayrıca bu formu olusturdugun,gorduklerını ve bıldıklerını paylastgın ıcın tesekkurler.

naval_janissary dedi ki...

haftaya salı oraya kalmaya gidicez ama aklımızda bikaç soru var. herzaman yer oluyo mu yoksa ayırtmak mı lazım, bide en son çadır kiralama fiyatları ne kadar onları biliyosanız buraya yazarsanız sevinirim.

Adsız dedi ki...

bazı forumlarda kamp alanı hakkında çok olumsuz yorumnlar var ne derece doğru bilmiyorum

temmuz 27den 30 a kadar ordaydım. mükemmel bi yer. bizim çadırımız vardı günlük kalma ücreti 25 lira verdik.erikliden daha da güzel bi yer. erikliye sahilden gidiliyo 15 dk felan sürüyo yürüyerek :)tavsiye ederim gidilesi bi yer...

Erkut kızılkaya dedi ki...

Selam,
güncel resimleri varsa gönderirmisiniz, ekleyelim.

erkutkizilkaya@hotmail.com

enes dedi ki...

ben 14 yaşındayım buraya son geldiğimde 2 yaşındaydım.bu yaz ailemle yine oraya gelmeyi planlıyoruz.oranın en çok özlediğim kısmı dalgakıran ve sahilin sağ tarafındaki kimsenin olmadığı yerlere kadar gitmek.

emel dedi ki...

burasını bizede bir arkadaşımız önerdi denizi çok güzelmiş fakat önceden aramak için iletişim bilgisi bulamadık. yardımcı olabilirseniz sevinirim

tuba dedi ki...

Bende internetten bakarak eşimle gittik.Yer güzel deniz güzel fakat tuvalettler özellikle kadınlar tuvaleti çok kötü.Buda kamp görevlilerinin değil tamamen halkın hatası.Malesef bizim halkımız umumi yerleri kullanmayı hiç beceremiyor.Yanlız çöpler zannederim günde 1 sefer alınıyor o yüzden oda çok kötü bir görüntü sergiliyor.tuvalet ve çöp sorunu çözülürse çok güzel bir yer.

Adsız dedi ki...

DaniSment orman kampi dogasi ve saros korfeziyle turkiye de gidilecek nadir yerlerden birisidir tavsiye ederim

Unknown dedi ki...

Arkadaşlar, biz de gitmeyi düşünüyoruz. Fakat orada kiralık çadır,yer bulabilir miyiz gittiğimizde? ve fiyatı ne kadar olur?

danışment orman kampı gerçekten çok güzel ama marketti o ukala görevli arkadaş olasa dahada güzel olacak

1. gün adama kredi kartı geçiyomu dedim 15 lira ve üstünü çekiyorum dedi
2. gün 15 liralık alış veriş yaptım kart verdim 20 lira ve üstünü çekiyorum dedi çekmedi
3. gün 27 liralık alış veriş yaptım yine kart verdim 30 ve üstünü çekiyorum dedi

bende kardeşim sen benimle dalgamı geçiyorsun diye cıkıştım ve yukarıda yazılı olanları anlattım kendisi de bana kredi kartı çekmek çok zamanımı alıyor o yuzden uğraşmak istemiyorum dedi gazete ve ekmek nezaman gelir diyorum sabahta gelir akşamda gelir diye ukalaca cevaplar veiyo sabah 9 da marketi açıyor bu dediğim olaylar 23.07 2012 ile 26.07.2012 tarihleri arası yaşanmıştır marketteki personelin ukalalıkları dışında herşey çok güzeldi

Adsız dedi ki...

Hayatımda yaptığım en kötü tatildi. Sular kesildi, tuvaletler taştı:(( Çöpler dağ gibi yükseldi. Ekmek gelmedi. Muhatap bulunamadı. İnsanlardan ağaçlar görünmedi. Bildiğin toplama kampı gibi. Anlatılmaz yaşanır diyorum. Bir daha asla ve asla gitmeyeceğimiz bir yer.